Hutan Bandar

 
CBOX

GoogleAd
Google
Flag Game
YahooGroup
Subscribe to hutanbandar
Powered by groups.yahoo.com
visitor stats
Nak masuk syurga, tapi takut mati
Tuesday, February 12, 2008

Hampir semua org, kalau kita tanya "nak masuk syurga ke tak?", mesti diorang akan jawab "nak".Tapi kalau ditanya, "berani mati x?" , mungkin sebilangan kecil sahaja yang berani mati. Tak ramai yang berani mati. Kalau nak masuk syurga, tapi tak nak mati, macam mana nak masuk syurga? Kena mati dulu baru boleh masuk syurga kan?

Itu lah realiti. Ramai yang impikan untuk menjadi masuk syurga, menjadi kaya, hidup senang. Namun, apa amalan yang dah kita buat untuk masuk syurga tu? Apa tindakan kita untuk jadi kaya? Apa usaha kita untuk hidup senang? Persoalan-persoalan tu boleh kita fikirkan dan jawab kepada diri sendiri dengan ikhlas.

Ala...jawab kat diri sendiri. buat apa nak tipu diri sendiri. Betul tak?
posted by Pusat Tuisyen Wadah Intelek @ 2/12/2008 04:42:00 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
Waktu Solat
About Me

Name: Pusat Tuisyen Wadah Intelek
Home: Dungun, Terengganu, Malaysia
About Me:
See my complete profile
Previous Post
Archives
Subscribe
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Add to Google

Add to My Yahoo!

Neo

© 2006 Hutan Bandar Template by Isnaini Dot Com